Je Financiele Toekomst Logo

facebooktwitter-logo-2

Nee zeggen is Oke

Wie kent de verhalen niet, telefonische verkopers die dusdanige gesprekken voeren (agressief en zelfs misleidend), zodat jij uiteindelijk een product of dienst van hun afneemt. Standaard antwoord wat je zou moeten geven is: "Nee, ik wil uw product of dienst niet". Alleen lukt het niet iedereen om nee te zeggen.
 
ConsuWijzer wil mensen weerbaarder maken zodat ze wel "Nee" durven zegggen. Daarom is de campagne gestart; "Een beleefd NEE is ook oke". De campagne is gericht op een breed publiek, maar met name op ouderen en hun omgeving (kinderen, kleinkinderen). Naast de uitleg  over welke trucjes er worden gebruikt en wat je kunt doen als je toch "Ja"hebt gezegd wordt er een oefen script aangeboden, zodat je kunt oefenen.
 
Altijd goed om te doen. Het maakt je weerbaarder en zelfverzekerder.

Lees verder op ConsuWijzer.